söndag 12 februari 2012

Omstart!

Nu har jag haft torsdag, fredag och lördag som jag har kolhydratchockat min kropp just för att den inte går ner i vikt... Jag har tränat stenhårt och ätit exakt bara det jag ska (förutom förra söndagen) men utan resultat på vågen, visst måtten visar mindre men jag vill ha RESULTAT PÅ VÅGEN!! Eftersom jag väger så pass mkt som jag gör vill jag se resultat på den delen mest!!!
Så idag är jag back on track igen, har hört att det kan vara bra att ge kroppen en kolhydratchock för att den ska fatta att den ska gå på fett istället ibland om det inte händer något. Sagt och gjort. Iallafall dagens frukost blev ett stekt ägg, stekta champinjoner, lök, choritzo, en klick citronmajo och en halv avokado mm!

Bild : (hade glömt citronmajon när jag tog bilden haha)







Det va riktigt gott! Förlåt som sagt för mina sämsta bilder! har som sagt bara min mobilkamera, och dessutom har jag ju min gamla telefon nu... får som tur är min nya imorgon eller på tisdag! Wiiiehow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar