tisdag 7 februari 2012

Måndag

Dagen har spenderats ihop med min kollega i hennes sopbil! :D
Hon ska operera sig snart (ingen vet när, inte ens hon själv men inom en snar framtid) så då ska jag köra hennes lastbil under de månaderna hon kommer bli sjukskriven, vilket jag tkr ska bli riktigt kul! :D Men det roligaste är nu, när jag är med henne och vi cpar oss ihop haha
Skönt att ha en tjejkollega i ens egna ålder man kommer sjukt bra överens med!
Igår va jag förresten jääääättebakfull... så va inget liv i mig alls.
Såg en film, "Jag saknar dig", jag tjöt typ... halva filmen! Fy satan så jävla bra! Den MÅSTE ni se!!!

Nu ska vi ta och elda lite mer i kaminen för det är bara 14 grader här inne efter denna kyliga vinterdag!
Hade bra!

2 kommentarer:

  1. jag tjöt typ HELA filmen till jag saknar dig. otroligt sorglig ju

    SvaraRadera