tisdag 14 februari 2012

Godmorgon!

Idag är det ju, som jag antar att ingen av er har missat, alla hjärtans dag!
Vilket innebär att jag och min kille har varit tillsammans i ett och ett halvt år. Vi är inte direkt såna som firar alla hjärtans dag i vanliga fall utan vi visar vår kärlek till varandra varje dag istället. Men nu känns det ju faktiskt lite mer speciellt eftersom det faktiskt är något man kan va glad för och göra till en speciell dag.
Så vi brukar alltid äta något extra gott eftersom vi båda älskar mat och jag älskar att laga mat! haha
Vi är inte såna som "firar" för varje månad vi står ut med varandra, blir inte direkt som något.. speciellt då. Utan det är mer halvår som man brukar komma ihåg eftersom detta är en så pass uppmärksammad dag av alla som man oftast inte kan glömma med tanke på hur alla butiker marknadsför den. 



Detta är min tatuering som jag har på vänster underarm. Min syster har tatuerat in den på mig och jag är jättenöjd med den! Tycker att man ska vara ärlig, som det står "ärlighet" fast på engelska då för er som kanske inte förstår eller är så bra på engelska. På bilden är den nygjord därav varför armen är så glansig av vaselin haha



Dagens "To-Do"


#Fixa/äta frukost
# Se gårdagens kvällsöppet när det kommit upp på tv4play.se
# Bryna älgryggbiffarna
# Marinera jordgubbarna
# Göra pannacotta
# Tvätta håret
# Packa tills STHLM-resan imorgon
# Ladda kameran
# Fixa maten och äta
# Se någon kul film och mysa ihop med min karl ikväll

Nu ska jag nog börja elda så vi får lite värme i huset!
Hade fint så hörs vi senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar