måndag 13 februari 2012

Ny fåne

Som jag tidigare berättat tappade jag min gamla mobil i golvet på Ica i fredags.. *R.I.P*
Iallafall så fick jag min nya idag! *glädjehopp* Beställde en likadan fast de rosa (som jag hade tidigare) var tyvärr slut så fick ta en svartsilvrig istället, men smart som jag är kom jag på att jag kan ju byta baksidorna på dem så får jag en svartrosa! KANON!

Såhär ser den förra och den nya ut :






Många som jag vet som haft denna modell tycker att den är skitdålig. Men jag är nöjd och tycker den funkar bra för mig.

Ikväll blir det zumba! Wiiiie ska bli skitskoj att få röra lite på sig o svettas lite hehe sen blir det hem och ta en varm dusch, och sen gosa ner sig med min älskling i sängen och se på någon film. Nu blir det snart att fixa dagens middag så man slipper få den guppandes upp o ner i halsen när man ska dansa zumba haha
Ha de fint resten av dagen! Vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar