söndag 19 februari 2012

Helgens bravader

Goddagens!
Igår blev det en tripp till Mariannelund innan vi drog till Hultsfred Hayride Realeseparty.
Fy fan vad halt det var!! SJUKT! Hoppas ni alla höll er inne så ni slapp fara runt som en snorloska..
Iallafall var det riktigt skoj i Hfred och vi träffa en hel del trevligt folk.

Såhär såg jag ut: (jag vet att katten ser ut att hålla på o dö men den överlevde!(Y) Vår tjejkatt Gösta! <3 


Kom hem runt 2-3tiden tror jag och somnade direkt för vi va stendöda haha
Låg i sängen idag t runt 12-1 sedan blev det att käka lite av min "konstiga" kycklingsallad haha kan ge ut receptet i nästa inlägg för den som vågar prova sig på ;)
Idag blir det minsann kinamat! Så sjukt sugna på det. Så blir väl räkchips som jag inte har en aning om vad de innehåller men jag ÄLSKAR dem! Så hoppas LCHF för räkchipsens skull, annars blir det så mkt LCHF de går eftersom jag mår som bäst av det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar