lördag 11 februari 2012

Händelserikt

Efter mitt senaste inlägg blev det att fara in till akuten med min karl. Han blev inlagd till torsdagen med ryggskott, nu är han iallafall hemma men har jätteont men han får bra mediciner, så får hoppas det snart går över.
Gårdagens kväll tillbringades hos grannarna med tacos sedan bar det hemåt för att sova, sov hela 13 timmar inatt!! Måste varit efter den hårda arbetsveckan, och mkt som hänt runtomkring.. Dessutom tappade jag min telefon i golvet på Ica igår.... Så får ni ha min gamla (som stänger av sig typ varannan timme...) men har beställt en ny, dock inte i samma rosa färg som jag hade innan för den fanns inte kvar *snyft* men de får duga ändå, vill inte ha nån skit med touch... haha
Nu blir det att tjocka sig i soffan och glo på Biggest loser!
Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Touch är ju de som gäller! har haft min i 2 år i sommar o min har aldrig krånglat! :D

    SvaraRadera
  2. Nästan alla jag känner har touch, jag hatar det och kommer nog ALDRIG skaffa det, sålänge de inte bli så att alla knapptelefoner försvinner, men de hoppas jag verkligen inte! Jag skulle aldrig vilja ha touch just för att jag ringer alltid när jag kör bil, skulle bara ringa t fel personer och inte ha full kontroll på vägen samtidigt som jag knappar in telefonnumren :) Lär mig mina knappar så fort så jag kan knappa in telefonnr utan att kolla på telefon ;D

    SvaraRadera