fredag 17 februari 2012

Äntligen fredag!

Kom hem igårkväll till en halvt frisk karl!  wiiiiie så skönt att han är på benen igen och kan gå, sitta, stå och ligga o TILL OCH MED TA PÅ SIG SINA EGNA SKOR!!
Blev lite shopping i sthlm, så kul att de har så mkt snyggare kläder och bättre storlekar där! Inte alltid man kan hitta en stlk 44-46 på H&M direkt här nere i Västervik... MEN i fjollträsk fanns det minsann! Äntligen funnit något bra med den staden förutom att min älskade kusin bor där!
Resan hem gick bra och vi var hemma innan det var mörkt, riktigt skönt.
Orkade inte uppdatera något igårkväll för jag va så trött men nu är tåget i rullning igen.
I onsdagskväll åt jag den godaste kycklingsallad jag någonsin ätit! Ska absolut göra den här hemma också.
Fast det va pasta i den men de petade jag bort, avstår de när jag ska göra den salladen hemma.Nu blir det kanske snart frukost.. får se när ja blir hungrig, sov som en stock inatt dessutom i en nybäddad säng. I helgen/idag blir det till att lägga lite golv här hemma dessutom, lägger upp bilder på min shopping senare.
Hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar