onsdag 8 februari 2012

Jobb och åter mera jobb!

Denna vecka känns det som det inte är annat än jobb haha
Måndag : sopbil (skulle åkt på zumba men kom hem för sent så hann inte)
Tisdag: sopbil, slappa kanske ? helt död efter dagens kontorspapperskörning i Västervik med massa spring hela tiden!
Onsdag: sopbil - kör brännbart, kartong och well denna dag så kanske bidrar det med lite motion om det blir för sent för att ens orka tänka "gym? ", blir de en lugn dag på jobbet så tar jag fan gymmet efteråt!
Torsdag: Provbilskörning (wiie! Min favoritkörning!!) blir absolut träning efter!)
Fredag: Provbilskörning, tacoskväll med lite vänner! :D
Lördag: Sova ut och lägga golv i sovrummet! :)
Söndag: samma typ ? :P

Dagens middag blev fläskfilé i ädelostsås med blomkål och broccoli Mums! MÅSTE börja ta fler bilder så ni har ngt att kolla på!!! haha har aldrig varit sån som tagit fram kameran det första jag gjort.. kanske borde bli ändring på! :P

Ska till mina föräldrar nu och klippa min far hade bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar