tisdag 21 februari 2012

Inre djupa disskutioner..

Mitt inre vill en sak, men min kropp verkar vilja en annan. Iallafall har jag tagit tag i saken idag och ska göra som mitt inre vill. Ska prata med doktorn och se vad han säger och om jag kan få en remiss till någon som bestämmer sånt. Vill så gärna! Det skulle förändra så mkt för mig, min livsstil och min vardag! ALLT skulle bli sååå mkt bättre! Ioförsig finns det både mkt för och mkt nackdelar.. men fördelarna väger över!

Skulle bli så lycklig!




Detta är bilder från min student. Väger där ungefääär lika mkt som jag gör nu. men + 2 kg nu.





Detta var ca 1 vecka innan jag började med LCHF för ett år sedan typ. När jag såg denna bilden fick jag nog, ser ju fan gravid ut! Även fast jag inte ens va de.. Men men.. Det ordnar sig nog tillslut med allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar