måndag 13 februari 2012

Dagens middag


OM ni bortser från att den oststuvade spenaten ser ut som en nykräkts spya så va detta sjukt gott!



Stekt lax med citronpeppar, wokgrönsaker, oststuvad spenat, ungsbakade tomathalvor med flöde vitlöksost och en klick creme fraich med sweet chilisås.

Kom nyligen hem nu från zumban, det känns för väl att det inte blev någon träning förra veckan.. Men kul va det!
Denna vecka blir det annat. Idag blev det ju zumba, när jag ska till sthlm blir det minst EN långpromenad och på fredag blir det styrketräning och lite kondition. I helgen ska jag minsann ta en långpromenad till, får hoppas på fint väder.
Ska snart hoppa in i duschen sen blir det tv-kväll! Får se om det blir ngt mer att äta idag. Har druckit 2 celsuis idag så förbränt något borde jag ju ha gjort haha

Ha det fint!

4 kommentarer:

  1. Vad ska du göra i sthlm?? Tid för en fika??

    SvaraRadera
  2. Ska till min moster och kusin och hälsa på! :) Tyvärr tror jag inte jag hinner det då det är "turbo-påhälsning" så måste ta vara på att tid jag kan få för bebismyset :( Måste hem sedan för att hjälpa karln och jobb m.m.. :( Men nästa gång jag ska upp ska jag minsann ta ut mer tid så jag har tid med annat! ;D

    SvaraRadera
  3. Jaaaa vi kan åka upp ihop evelina :)

    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem marie? :) Tyvärr har redan varit där hehe :p och hade redan åkt när du skrivit.. :(

      Radera