måndag 13 februari 2012

Äntligen hemma!

God morgon!
Vilken härlig dag detta känns som! Förutom vissa undantag..
Vädret är kanon och har fått dagens "to do" lista mer än halverad!

Dagens "To-Do"
# Åka till vimmerby
# Lämna papper till karlns jobb
# Prata med Arbetsförmedlingen
# Handla
# Laga mat
# Fixa och plocka här hemma
# Ta hand om karln

Det kommer vara min dag det!
Iallafall så imorgon är det ju alla hjärtans dag!
Jag kommer ge min kille en finmiddag, vilket han redan vet om. Ska bli spännande och jag hoppas han blir glad och tycker det är gott, sånt som märks haha

Dagens dåliga delar var först på ams, så stod vi 2 st och väntade på att de skulle öppna, då kommer en kärringjävel och ställer sig precis framför dörrarna och när de kommer och öppnar springer hon och tar första kölappen, HALLÅ VI VA FÖRST DITT CP?! hade jag lust att skrika.. men snäll som man är fick man lugnt och sansat sätta sig ner och vänta på sin jävla tur... tog en halv evighet... hade inte käringen trängt sig före hade jag varit klar på 5 min, meeen, nu fick jag ju självklart vänta i 25 min innan det blev min tur... -.-
Sedan när jag kom ut till bilen hade något jävla idiotarsle i en blå golf3a parkerat så att jag hade 20 CENTIMETER mellan min förardörr och hans passagerardörr... JÄVLA IDIOTJÄVEL!! Så för att ta ut lite av mina aggressioner av denna morgon så skrev jag en liten lapp som vi satte under vindrutetorkarn.. Glömde tyvärr fota mitt i allt men det stod:
"LÄR DIG PARKERA DITT JÄVLA AS!! SKITSTÖVEL! IDIOT! FITTHUVE!"

Det gjorde min dag, sedan dess har jag bara haft ett leende på läpparna!
Nu ska jag ta de lugnt en stund och hjälpa min snygging! Hade fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar