onsdag 8 februari 2012

...


Åh.. idag känns allt bara skit.. Hade dock sovmorgon, men min karl kom hem igår med vääärldens ryggont (han har problem med diskbråck) så han stanna hemma idag. Min kollega jag kör med hade också problem hemma så hon har inte sovit ngt alls på typ 2,5 dygn och pga det fick hon svimningsattaker, så jag skulle köra lite idag men ska åka in t nån läkare eller ngt med min karl så va bara på jobbet 2 timmar sen va vi klara som tur va för idag. Just nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa så vi kan få komma in så min älskling kan få värktabletter..
Dagens frukost blev rester från igår, dvs blomkål, broccoli och fläskfilé med ädelostsås! Såå sjukt gott!
Blev lite köttbullar med creme fraich och sweet chilisås när jag kom hem för jag kände mig hungrig.
Får se vad de blir för middag ikväll.. har inte ens orkat tänka på det!! Så de blir nog något lättgjort..

Blev dessutom dyngsur på jobbet idag pga massa jävla snö.. hatar snö!!! Åååh!!!!!!
Död åt snö! Plus att jag är så sjuuukt jävla godissugen så det går fan knappt att beskriva..
Vet inte vfr men så är de bara, får trycka i mig massa mat istället haha  Får hoppas detta vänder snart, fick iallafall nyss se en skymt av solen. Alltid något


Slänger in en bild på mig sen jag hälsade på min moster och lillkusinen i oktober. Ska dit nästa vecka, asmysigt att bebisgosa, dessutom är han snart 4 månader! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar