måndag 20 februari 2012

Bästa starten på denna vecka *förstå min ironi*

Denna natt var ett helvete!
Har känt mig lite småseg under helgen och inatt bröt skiten ut!
Vaknade vid 3tiden av att jag kallsvettades och va täppt i båda näsborrarna så jag inte kunde andas.. Låg sedan och vred o vände på mig till 5tiden, somnade om, vaknade vid 6 när karln skulle upp till jobbet.. somnade sedan om vid kvart i 7 och vaknade kvart över 7 igen.. somnade om igen o vaknade vid 8 o sen låg jag vaken t halv 9, somnade o tappade boken jag läste i huvet så jag vaknade o hade asont.. somnade sen igen o vakna vid 9tiden.. Har plockat in all jävla disk som stod i köket som blivit under helgen.. haha fy fan så här såg ut! Men har inte alls känt mig pigg.. så det är väl pga detta då.. ska iallafall in en snabbis t Västervik nu för ett ärende. Tänkte ha dansat zumba ikväll men de lär jag ju va för död för! Sitter just nu i soffan och svettas som fan men fryser om fötterna och händerna.. Snorig som ett as *buhu*
Ska krypa ner under täcket nu i 20 min till sen dra mig inåt stan.. ser för övrigt ut som ett lik.. Får se om jag orkar få i mig någon frukost..
Hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar