tisdag 14 februari 2012

Oh my god!

De knullde rent ut sagt i munnen med den alla hjärtansdag-middagen jag och min älskade karl njöt av idag! Såååå sjukt gott!
Sparrisen hade jag glömt att köpa men det gjorde inget då jag hade färska champinjoner här hemma så det blev dem och lök som jag stekte istället i en klick smör, sjuuukt gott!

Detta är :
Smörstekta champinjoner och lök
Köpebea (såååå god!)
Ungsbakad tomathalva med ett täcke av vitlöksflödeost
1/2 avokado
lite gul paprika
2  bitar mediumstekt ryggbiff av älg
2 klickar av mitt egna kryddsmör jag gav recept på häromdagen

Sååååå gott!!! Mmmm!! haha blev ju efterrätt med! Den måste ni ju också få se bilder på! Dock är det ju SOM SAGT bara bilder tagna med min mobilkamera som jag alltid tjatar om.. Förlååååt! Ska köpa en vettig kamera t sommaren!




Detta är:
Vaniljpannacotta med limemarinerade jordgubbar
Såå gott! Den söta pannacottan passade perfekt med den lite syrliga limen i jordgubbarna.

Hoppas ni får en kanonkväll nu! Jag ska se på halv 8 hos mig och sedan äntligen hemma. Sen blir det sängen, upp vid 6tiden imorgon för att åka och hälsa på min moster och älskade lill-kusin i STOCKHOLM! Ska bli såååååååå roligt att få köra bil så långt! Jag lovar! Många tkr att jag är heeeelt körd, men ofta sitter jag och längtar tills jag får köra bil igen (a) haha inte alla som gör de! Får passa på medans det håller i sig nu, lär ju tröttna nån gång.
Mys med älsklingen nu. Byebye!
Blir kanske ingen uppdatering nu förän torsdagkväll eller fredagmorgon :( Bye bye lovers <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar