onsdag 6 februari 2013

Wiiie my voice is back!

Woohoow jag kan NÄSTAN prata normalt idag!! :D Wiiiiie
Har även hittat en FUNGERANDE sladd till min mobil så numera kan jag också ta bilder som jag kan lägga ut o inte googla hela tiden eller ta bilder som jag lagt ut på fb :P hah Kan bli tråkigt i längden ;)
Aja iallafall så blev det sovmorgon idag, släppte in lilla Elsa till mig när Jens hade åkt så hon låg o sov på min mage från halv 7 till 9 när jag vaknade. Hon växer som ogräs den lille fisen :) Och dessutom ser hon inte lika retard ut i ansiktet längre som hon gjorde när hon precis kommit hit haha

När hon precis kommit till oss 12v gammal 4 november

12v

25v gammal 2 Februari

25v gammal 2 Februari- kan säga att hon är inte riktigt normal för det absolut bästa hon vet att äta - förutom räkor och tonfisk- så är det honungsmelon... Hm..

25v gammal 4 Januari

Julfin på julafton

Hon växer så det knakar min lilla fisunge :)
Idag ska jag ut o gå med Daniella och Tyra, ska bli skönt nu när jag kanske kan prata samtidigt som man går xD Jag har ju ansträngningsastma så när jag anstränger mig och på det dessutom är förkyld så blir det jobbigt att prata samtidigt :P Men nu är jag ju på G igen woohoow!
Time to make some lunch! ;) Är så glad att jag kan lägga upp bilder nu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar