lördag 2 februari 2013

Dream on

Åh känner mig som världens tjockis idag! Trots att jag när jag vägde mig imorse hade gått ner 2.3 kg sedan i måndags! :) Har fan inte kunnat träna något alls i veckan ju knappt känns det som.. visst 2 gånger + 1 promenad .. För ett år sedan hade det varit en jättestor bedrift att ha klarat av att göra det lilla, nu är det en besvikelse att det inte blivit mer :P Jävla förkylning! Längtar så sjukt mycket tills jag är frisk!! Sitter i soffan nu o kollar på tv, helt död sen pw:n i förmiddags och känner mig jättetjock haha kanske borde åka till mamma o pappa någon dag snart o kolla på bilderna från när jag vägde 128.6 kg? :P Mamma har en jäääätttehemsk bild på när jag satt ner.. FY FAN säger jag bara! (förlåt morfar för allt svärande <3)
1.3 kg kvar tills jag väger 2siffrigt iallafall!! Det har jag inte gjort sedan 2008...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar