måndag 11 februari 2013

Dagens...

Blev minsann ett friskis & svettispass nu såhär på kvällen! Såååå nöjd!
Sitter nu och har ätit mitt kvällsmål mmm mums!
Anställningsintervjun i förmiddags gick bra, har riktigt bra vibbar av det iallafall så håll tummarna nu!!! :D

Dagens måltider har blivit
Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Lunch : Ungsstekt lax m citronsås, potatis, broccoli och blomkål
Mellanmål : Honungsmelonsklyftor
Middag : Köttbullar m kokt potatis, sås och inlagd gurka
Mellanmål : Knäcke m leverpastej
Kvällsmål : Knäcke m ost och gurka


Kolla vilka snygga kroppar! Åh jag ska verkligen kämpa för allt jag är värd för att komma så nära som möjligt att få något liknande magmässigt! :)

Bild från google

Bild från Nathalie Kindhult blogg på Nattstad


2 kommentarer:

  1. Skulle vara mer intressant om du skrev hur stora potionerna är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tidigare skrivit att jag äter ungefär 2 - 2.5 dl till lunch och middag. Och ca 1.5-2 dl till frukost. När jag äter knäckebröd är det ETT glutenfritt grovknäcke med pålägg jag äter :)

      Radera