lördag 2 februari 2013

Träningsabstinens

Blir så pepp av att se på Gladiatorerna och igårkväll när jag såg det fick jag sådan träningsabstinens efter att inte tränat något mer denna vecka förutom baspass i måndags på friskis o svettis o 1000m simning i tisdags, så jag tog på mig mina träningsskor och trotsade min snoriga näsa och slemmiga hals och småjoggade till musiken på tvn haha
Och idag började jag dagen med en 6 km pw med Daniella och en liten förkyld Tyra :) Tror jag och Tyra fått samma virus.. så vi får sympatisera med varann ;)
Längtar så sjuuuukt mycket tills jag är frisk och kan träna igen!
Åkte sedan och handlade lite så det blir tacos här ikväll! MUMS!

Tänkte köra en gårdagens måltider.. men jag har totalt tappat minnet xD Kommer knappt ihåg vad jag åt till mellanmål xD Men jag ger mig på ett försök iallafall!

Gårdagens mål
Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk

Lunch : Liiiite Kyckling m wokgrönsaker och liiiiiiite blodpudding m bacon (Hade inte så mkt kvar av vardera så blandade lite ^^)
Mellanmål : 1/2 banan + 1/3del proteinbar
Mellanmål : --- Minns inte
Middag : Pasta & broccoli m hemmagjord ost och skinksås
Mellanmål : 2 körsbärstomater, 1 jordgubbe och 1/3del proteinbar
Kvällsmål : 1 körsbärstomat, 2 jordgubbar och 2 st tacochips 

Har snytit mig så mkt denna vecka så har fått stora sår runt näsborrarna, smörjer frenetiskt med helosansalva  så jag hoppas att det läker lite snart trots mitt fortsatta nötande med snytpappret :/
Längtar efter vi ska äta tacos ikväll MUMS mums mums!
Nu tittade solen fram så ska ut o inta lite Dvitamin innan det blir mörkt.
Såhär såg jag ut på anställningsintervjun i torsdags
Trevlig lördag på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar