måndag 18 februari 2013

Bloggtorka..

Helgen var kanon! Begav oss ju till Växjö för att hälsa på Therese! Det var riktigt skoj, trots vissa problem på vägen hem. Min bil blev cp och ville inte fungera som den skulle. Är ju så mkt elektriskt o skit i sånahär moderna fordon. Iallafall efter många stopp så kom vi hem hur som helst och skönt var ju det iallafall efter ett par samtal med gubbens kompis som är mekaniker för hyundai, bra med folk som kan sin sak! :)
Idag när jag skulle åka in till verkstaden så kom jag 2 km, då hade jag fått stanna ett ANTAL gånger bara på en korta biten så jag gav upp och ringde efter bärgning. Hade då typ 3 mil kvar och eftersom jag fått stanna så många gånger på bara 2 km så kände jag att jag kanske inte ens skulle kunna ta mig in t Västervik. Min älskade bil kom in, fick felkodsavläsning och mekanikerna segrade! Den drog tjuvluft vid bränslefiltret :P ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR EN NY BIL MED ALLA GARANTIER O GREJER KVAR!!!! Behöver inte betala en krona för varken bärgning eller verkstadstiden. Kan inte bli gladare ;)
Tack vare detta glömde jag helt bort att väga mig imorse :O Så får hoppa det denna vecka och hoppas på minus nästa vecka! :)

Dagens måltider har blivit :
Frukost : 1/2 skyr - jordgubb
Mellanmål : 1/2 skyr jordgubb och 1/2 knäcke m baconost på tub
Lunch : Kycklingsallad - Isbergssallad, gurka, paprika, tomat, rödlök, kidneybönor, parmesanost och en sås på gräddfil och vitlök
Mellanmål : Knäcke m ört- och vitlöksphiladelphia, kalkonskiva, rödlök, tomat och svartpeppar
Middag : 1 stekt ägg m en liten stekt korv
Kvällsmål : Knäcke m ost och gurka


Denna veckas träning vågar jag inte planera nu då jag inte vet om jag får tillbaka min bil imorgon eller på onsdag :)
Men imorgon får det iallafall bli en rejäl promenad!
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar