tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen

Började ju dagen som jag skrev imorse med 1000m simning :) Så underbart att få simma igen! Jag fullkomligt älskar att simma! Efter det blev det 6 km powerwalk med Daniella och en sovande Tyra ^^
Hem, laga käk, se på film o slöa i soffan. Är ju fettistisdag idag, så ISTÄLLET för semlor så käkade vi kesella- hallon och vanilj m färska hallon och färsk physalis MUMS på det! Mycket nyttigare, godare och fräschare än semlor ;) Och mer protein! Kan det bli bättre?
Åt dock min kesella lite fort och blev jättetrött efteråt.. Men det är smällar man får ta, jag MÅSTE lära mig att INTE stressa med maten!

Dagens måltider har blivitFrukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Mellanmål : Hemmagjord proteinbar
Lunch : Kycklingrullad m sås och rostad potatis, rödbetor och morötter
Mellanmål : Honungsmelon
Mellanmål : Clementin
Middag : Kålpudding m kokt potatis, sås, sockerfri lingonsylt och kokta morötter
Mellanmål (efterrätt) : Kesella hallon, kesella vanilj, färska hallon och färsk physalis 
Kvällsmål : Knäcke m ost och gurka

Snart dax att krypa ner under täcket och drömma mig bort! Är jättetrött fortfarande efter efterrätten men tror det beror lite på att jag tränade hårt igårkväll och både simmat och varit ute på promenad idag. Då får man va trött ;)

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar