onsdag 20 februari 2013

Full fart

Imorgon kommer det bli fullt upp :)
Klockan ringer 6.15 o då blir det upp och hoppa för att äta frukost sedan åka in till Västervik. Blir där ett par timmar, sedan hem käka lunch, dra till Daniella o ut o gå, käka o sen åka på Aerobics på kvällen :)
Just nu tkr jag det låter som en bra dag ;) Får se vad jag tkr imorgon haha borde egentligen gjort äggmuffins ikväll till mellanmål.. Men har inte orkat.. Får koka ett par ägg sen istället :) och så har jag en honungsmelon jag kan skära upp.

Dagens måltider har blivit 
Frukost : 1/2 Skyr jordgubb och 1/2 knäcke m baconost
Mellanmål : 1/2 Skyr jordgubb och 1/2 knäcke m ost och gurka
Lunch : 1/2 glutenfri Trio-bröd m philadelphia -örter&vitlök, isbergssallad, gul paprika, rödlök och grillat kycklingkött
Mellanmål : 1 knäcke m ost och gurka
Middag : Hemmagjord lasagne m veckosallad
Mellanmål : 1 clementin  

Har inte bestämt mig än vad det blir till kvällsmål... Men något får det bli, känner dock inte för o äta med knäckebröd idag hahaha har blivit lite väl mkt sånt idag ^^ Kanske blir lite rester av lasagnen :) Men sånt smo märks om 5-10 min :)
Ska fortsätta se Sveriges Mästerkock nu! Mitt favoritprogram :D
Ha en bra torsdag imorgon för då blir det nog inget bloggande.
Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar