söndag 24 februari 2013

Slapp söndag

Har varit full fart hela tiden sen i torsdags känns det som haha har blivit en hel del motion i form av simning, promenader, aerobics och andra sorters pass denna vecka :) Idag blir det nog en 6kmspromenad också, vilket ska bli skönt :)

Jag har ju mitt lilla problem att jag väger mig både morgon och kväll... Har gjort det i över nästan 2 års tid och visst det är inte bra det vet jag men jag VILL göra det så låt mig göra det :)
Nu är jag iallafall under 100 kg HELT OCH HÅLLET!!! Wiiiiiiiiiie både morgon och kväll ;) DE NI!!

Har precis ätit frukost och ska nog snart dra in till Västervik då gubben ville till Biltema, så har vi det gjort liksom. Låg i sängen och drog oss och kollade på Gladiatorerna sen i fredags :) Härligt!
Längtar som bara den tills zumban på torsdag! Det var ju uppehåll denna vecka pga att det var sportlov :) Så jag saknar det som bara den.
Ha en bra söndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar