tisdag 5 februari 2013

Host host

Dagen började med att jag hostade upp maaaassa slem så då tänkte jag att då är de nog inte lunginflammation eftersom det faktiskt inte gör ont när jag andas :)
Men är fortfarande hes som bara den o har fortfarande slem i halsen men det är sånt ja får stå ut med lite till iallafall.
Dagen har spenderats inne o sett på film, läst massa träningsbloggar och ätit :) Va ute en liten kort sväng förut också men de blev bara 2.5 km. Hade gääärna simmat men har ju ont i halsen så vill inte utsätta kroppen för för hård träning. Visst simning är väl inte så jobbigt men kroppen kyls ju ner i vattnet o så.
Imorgon blir det en betydligt längre promenad med Danilla o Tyra :)

Dagens måltider har blivit
Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Mellanmål : Knäcke m ost o gurka

Lunch : Tacos
Middag : 1/2 ungsstekt kycklingfile, kokt broccoli o en msk cream fraich m 1/2 tsk sweet chilisås i
Mellanmål : 1/2 banan
Kvällsmål : 1/2 knäcke med leverpastej o inlagd gurka & 1/2 knäcke m ost o gurka


Och dagen till ära stod vågen på EXAKT 100.0 kg.......... Snacka om störigt! haha kunde det inte pillrat ner sig till 99.9kg iaf.. :P Får hoppas på bättre lycka senare denna vecka ;) Tänk så underbart att få se bara 2 siffror!!!! ÅÅÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR! :D Inte gjort det sedan hösten 2008.. :O :O Heeelt sjukt! Då gick jag i 2an på gymnasiet :)

Nehe nu ska jag ta lite slemlösande så jag hinner hosta upp lite slem innan jag ska sova :)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar