torsdag 7 februari 2013

Uppe med tuppen

Idag var det bäst att upp och hoppa när gubbens klocka ringde 6.15 :) Ska nämligen med svärfar till Flen för att kolla på branddörr till vårt nya pannrum! Så idag har jag med mig en fullproppad matsäcksväska haha som tur är så är det ju bara 20 mil upp dit så de ska väl inte ta 100 år men vi ska ju ha släpkärra med oss o då får man ju räkna lite extra eftersom man bara får köra i 80km/timmen då :)
Är fortfarande inte 100%frisk (BUHU!!!!) så får nog skippa min träningsplan för denna veckan........ :'(
Therese kommer i helgen så får dra med henne ut på ett par extra promenader med andra ord! Så tråkigt o gå själv hehe därför skulle man ha en liten vovve ;) Eller en stor ^^

Gårdagens måltider såg ut såhär 
Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Lunch : Kroppkaka m fläsk och sockerfri lingonsylt, en skvätt matlagningsgrädde t de också
Mellanmål : Knäcke m ost och gurka
Middag : Stekt kotlett, stekt lök, kokt broccoli och en klick creme fraich & pyttelite sweetchilisås
Mellanmål : Knäcke m leverpastej o inlagd gurka
Kvällsmål : Apelsinklyftor

Igår efter att jag hade duschat och tvättat håret kände jag mig torr som fnöske så tänkte smörja in mig med body lotion!
Kom då på att jag läst på internet att body butter typ ger mer effekt om man är riktigt torr. Så jag hittade en burk från The Body Shop i Paris som jag fått av min älskade moster när hon och mamma var där i höstas :)

http://www.thebodyshop.se/kropp-bad/body-butter/chocomania-body-butter.aspx

Chocomania heter den och den luktar ren choklad! Så gudomligt! Ååh kan inte sluta lukta på mig själv nu hahaha känner mgi som värsta pervot xD
Nehe dax att äta frukost!
Ha en trevlig dag så ska jag försöka komma över att jag kanske inte kan gå på zumban ikväll :'(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar