onsdag 20 februari 2013

Morgonträning + träningsvärk.. ursh!

Dagen började med 1000m simning :) Innan det hämtade jag min älskade bil som blev klar igår!
Så nu går den som en kanonkula igen ;) Synd bara att det snöar så förbannat så man knappt vill kliva utanför dörrn. Är världens snöstorm ute.. Jag o Daniella som tänkte ta en promenad idag.. Men vi skiter i det, tog ju faktiskt en promenad + ett IntervallFlex pass (http://web.friskissvettis.se/traning/traningen-a-o gå ner till IntervallFlex och tryck på det så ser ni vad det är) så idag har jag väääärldens träningsvärk i röven haha

Gårdagens måltider bestod av :
Frukost : 1/2 Skyr jordgubb + 1/2 knäcke m ost och gurka
Lunch : Kycklingsallad
Mellanmål : 1/2 näve cashewnötter
Middag : Kycklingsallad
Mellanmål : 1/2 skyr jordgubb
Kvällsmål : Proteinbar 


Resten av denna dag blir nog lugn. Ska göra lasagne senare tänkte jag o så får vi se vad som händer :)
Nu ska jag se Australian Masterchef ;)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar