tisdag 12 februari 2013

Morgonmys

Ligger i sängen och myser med för tillfället världens keligaste kattunge ^^
Åh vad söt hon är när hon är snäll haha hon har sina stunder då hon är ett riktigt litet monster trot eller ej!
När jag käkat frukost ska jag åka in till Västervik och simma :) Sen efter det är det bara o bege sig hemåt för att städa lite o sen kommer Daniella och Tyra så ska vi ut på en promenad.
Efter det blir det hem och göra kålpudding, mums älskar det!!
Lite småseg idag men när klockan ringde kl 7 var jag jättepigg och hoppade upp ur sängen, men den piggheten försvann visst...
Är väl träningsvärken o tröttheten från passet på friskis och svettis igår som kommer nu ;)
Det brukar ju vara BAS-pass i vanliga fall, vilket innebär inte lika mkt hoppande o så. Men nu är den instruktören borta under februari månad så då var det en som brukar ha MEDEL-pass som leder istället med sitt pass på den tiden. Åh gud så död jag kände mig efter jag hade tränat igår då xD haha märktes väldigt tydligt att jag har varit sjuk och haft uppehåll i 2 veckors tid med träningen :P Men det är bara på't igen!
Trevlig tisdag på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar