söndag 3 februari 2013

Stora minus är bra minus

Vaknar upp idag, fortfarande slemmig som tusan i halsen men inget snor typ så det är ju alltid ngt! :) Har testat bisolvon jordgubb för barn och vuxna men ärligt talat.. FY FAN SÅ ÄCKLIGT!!! Spydde av skiten... så jag skippar det framöver... Blev ingen tacos igår men det blir idag istället :D Mums! Jimmy, Tyra o Daniella kom hit på kvällen så beställde vi pizza/kebabsallad men det var gott de med :) Trots att halva Jens pizza hamnade på golvet haha men han fick det som blev kvar av min kebabsallad så han överlevde ju ;)
Sedan så käkade vi grönsaker, melon, dip och lite proteinbars :) mums!
Idag när jag vaknade kunde jag inte låta bli att väga mig, trots att min vägdag är imorgon.. Men det gav ju sjukt bra resultat! Hittills -2.8 kg denna vecka, är väl lite muskler också skulle ja tro eftersom jag varit sjuk o inte kunnat träna men kul ändå med så stort minus! :D

Inte långt kvar till tvåsiffrigt!!!! Iiiiiiiiih
Ska kanske ta en promenad idag i solskenet men det är sånt som märks :)

Synd att melodifestivalen var det sämsta jag sett igår.. annars brukar jag uppskatta det.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar