måndag 11 februari 2013

Nervöst, vikt, träning m.m...

Veckans vikt
22 september - 128.6 kg - LCHF och maaassa träning
4 november - 122.6 kg - FLYT började denna dag
26 november - 117.3 Gastric bypass-operation
14 januari - 105.2 kg
21 januari - 103.8 kg
28 januari - 103.5 kg
4 februari - 100.6 kg
11 februari - 100.6 kg

Åh jag som var under 100 i fredags!! :( Blir lite småledsen men jag vet ju att det kommer gå neråt snart igen ;) Är väl helgens mat som inte varit världens bästa + popcornen!!

Gårdagens måltider såg ut såhär 

Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Lunch : Kycklingrullad m ört- och vitlöksphiladelphia, rostade rotfrukter och sås
Mellanmål : Knäcke m leverpastej och inlagd gurka
Mellanmål : Knäcke m skivat ägg och kaviar
Middag : 1/4dels barnportion kebabtallrik + sallad
Kvällsmål : 3 små skivor honungsmelon + 1 ruta mörk choklad


Har ju ätit ute nu både lördag och söndag så det är nog lite delvis därför som jag har gått upp till samma vikt som förra veckan. Aja är iallafall glad att jag inte gått upp mer än så, har ju så lätt att lägga på mig :/ Men nu är det ju faktiskt bara ett par hekto vi pratar om, hade ju varit skillnad om det varit flera kilo, som det kunde vara före operationen om man inte åt så jättenyttigt en helg.
Kanske dax att börja fixa iordning mig nu.. Ska ju på anställningsintervju nu kl 10 idag i Vimmerby! :D Iiiih börjar bli skitnervös haha och SJÄLVKLART höll Elsa på att leka som en idiot i köket mellan halv 3 o halv 4 inatt så där emellan låg jag vaken... Och ni som har varit här hemma hos oss vet ju att vårt sovrum ligger dörr i dörr med köket... :P

Eftersom jag hade räknat med att bli frisk när jag la upp förra veckans motion/träning så sket den sig sjukt fort eftersom jag inte blivit 100% frisk än idag.. Dock så är jag tillräckligt pigg för att träna nu! :) Men får börja lite lugnt denna vecka iaf eftersom jag haft 2 veckors uppehåll. Lite därför med kanske som jag inte gått ner mer :P

Denna veckas motion kommer att bestå avMåndag : Friskis&svettis-pass
Tisdag : Simning

Onsdag : Powerwalk
Torsdag : Dubbelpass Zumba
Fredag : Simning
Lördag : Vila eller Powerwalk - Ska åka till Therese i Växjö lördag-söndag så får se hur mkt träning det blir av, men en promenad kan man ju alltid klämma in :P
Söndag : Vila 


Kan nog klämma in en och annan PW extra så det kommer nog bli kanoners :)

Ha en trevlig måndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar