torsdag 24 januari 2013

Wooow

Precis kört 2 pass zumba! Fy fan vad jag har saknat det, sååå kul det är!!

Har inte mkt kvar här hemma att fixa inför helgen vilket känns väldigt skönt så ikväll kan man pusta ut lite :)

Dagens mål har blivit
Frukost : Havregrynsgröt m kanel och en skvätt mjölk (hade ingen banan hemma :( )
Lunch : Korvstroganoff m ris
Mellanmål : 1 clementin
Mellanmål : 1 knäcke m ost och gurka
Middag : 1 köttfärsbiff m sallad och basilikayogurt

Mellanmål : 1/2 ägg m 2 skivor skinka
Kvällsmål : 1 knäcke m ost och gurka

Precis tuggat i mig min knäckemacka nu så ska snart hoppa in i duschen sen sova som en stock!
Imorgon ska jag simma på morgonen och efter det handla. Ska bli bjudna på kroppkakor av mina föräldrar på eftermiddagen sen o så ska vi vänta på att Natta o Daniel kommer och ska stanna över helgen! Ska bli sååå roligt! Hon är min absolut bästa vän och det är så synd att vi bor typ 20 mil ifrån varann :( Har inte träffats sen i augusti.. O då vägde jag fan 26 kilo mer än jag gör nu :O
Ska ta ett glas vin på lördagskväll och gå ut o dansa till Black Jack, ser fram väldigt mkt emot helgen!
Kommer nog dock inte bli så mkt bloggande! Men LOVAR att använda min kamera flitigt så ni får se massa bilder på söndag kväll/måndag! :P Troligtvis måndag för jag ska på zumba på söndag ^^

Kram på er! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar