torsdag 31 januari 2013

Idag gäller det!

Åh vad nervös jag börjar bli inför anställningsintervjun i eftermiddag!! Har t o m fått ont i magen pga det haha sitter nu och kollar på "Efterlyst" sen igårkväll. Låg i soffan o kollade på "Tunnelbanan" i väntan på att "Efterlyst" skulle börja o rätt som det var vaknade jag och kl va 22.05 haha tur det finns tv3play :)
Har fortfarande ont i halsen idag och är snorig men ska kurera mig så gott det går och ta en dusch o tvätta håret så får vi hoppas att jag känner mig piggare! Tänker inte för något missa intervjun iallafall då det är min största dröm att jobba där!

Gårdagens måltider såg ut såhär
Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Mellanmål : Knäcke m ost och gurka
Lunch : Rotmos m 2 skivor kokt falukorv
Middag : Kokt potatis, stekt fläsk och löksås
Mellanmål : Knäcke m kallrökt lax
Kvällsmål : 1/2 banan


Låg o somnade i soffan typ nån timme efter jag hade ätit lunch och sov i ca 2 timmar så vaknade när gubben kom hem från jobbet runt 5. Så det blev inget mellanmål Mellan lunchen och middagen men vafan är man sjuk så behöver man sova för att kroppen ska kunna återhämta sig och bli frisk :)
Nu ska jag ta o hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräsch haha luktar svett o förkylning typ efter en hel dag säng-/soffliggandes. Var helt orkeslös så orkade knappt blogga igår ju ens :P

Ha det så bra så får ni hålla tummarna för att det går bra på min anställningsintervju!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar