onsdag 23 januari 2013

Om mig


HAR DU NÅGONSIN:Dejtat två personer åt gången: hm .. jo i min ungdoms dagar
Varit kär: Jajämän! Är de nu med :D
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes
: Många gånger bl a på bussen hem när jag gick på gymnasiet och högstadiet
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jag skrek nog att jag skulle flytta innan jag stack när jag var tonåring o hade hetsigt humör haha
Brutit ett ben
? Nope, men stukat foten väääldigt många gånger!
Gjort nåt du ångrar? Det är väl klart man har! Men det är inget att göra ngt åt tyvärr
Hoppat Bungee Jump? Nej aldrig i livet!!
Ljugit för någon du tycker om? En o annan vit lögn har väl alla dragit, dock är jag oftast väääldigt ärlig!
Ätit en hel tårta?
 Ja om man räknar ihop alla bitar i hela mitt liv är det nog minst en hel tårta beroende på storlek
Gjort bort dig offentligt? Haha of course! Men skrattar oftast bara åt sånt

I ÅR HAR DU:Lärt känna en ny vän: Hm nej faktiskt inte, men är väldigt nöjd med dem jag har! ^^
Fått ditt hjärta krossat: Nope :)
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3 st skulle jag kunna tänka mig :)
Har du några husdjur?: 2 honkatter :) Gösta och Elsa. O så mamma o pappas hund Loke som jag också ser som delvis min
Vill du ändra ditt namn: Nej är nöjd med mitt namn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Käkade den godaste maten jag nånsin ätit på Smugglaren!
Vilken tid vaknade du idag
: 07.34
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov!
Någonting som du längtar till: I helgen då min absolut bästaste bästa vän kommer hit med sin karl o kanske sin lillebror :D
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: - 35 kilo på vågen ;) OCH ETT JOBB!! Annars är jag väldigt nöjd :)
Vad lyssnar du på just nu: Datorns surrande
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaaa min kille heter ju Jens!! <3

OM DIG:Vad är ditt fullständiga namn: Evelina Ann Fredrika Svensson
Stjärntecken: Jungfru
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Hjorted och Ankarsrum
Gymnasie: Västerviks gymnasium - Mediaprogrammet 1 år. Oscarsgymnasiet - Fordonsprogrammet transport
Högskola: Påbörjade transportledarutbildning men kunde mer än lärarna så ville inte ta studielån för att fortsätta och dessutom lära ut andra. 
Hårfärg: Röd/orange/brun
Långt eller kort hår: Jag tkr det börjar bli rätt långt nu
Längd: 158 cm
Piercings: Öronen
Tattoos: Högerarm
Höger eller vänster: Högerhänt
Operation: Gastric by pass
Sporten du spelar: Spelade fotboll och innebandy som yngre men numera är det bara zumba, simning och promenader som gäller så inte så mkt "sport" lr vad man ska kalla det :P

JUST NU:
Äter du: Ingenting för tillfället
Dricker du: Vattenflaskan står här brevid
Är du på väg att: Få börja tvätta igen :P

DIN FRAMTID:Vill du ha barn: Självklart! :) Men hade jag fått frågan för 2 år sen hade jag utan att tveka sagt nej ^^
Vill du gifta dig: Ja! :) När jag är smal och kan ha en jättefin bröllopsklänning!
Karriär i åtanke: Trafikskolelärare

TROR DU PÅ:Dig själv: Ja oftast
Mirakel: Ibland, när det väl inträffar haha
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Himlen: Vet inte
Änglar: Kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar