onsdag 23 januari 2013

Dagens planer

Idag gick mina förhoppningar om min älskade havregrynsgröt till frukost i stöpet.. Om vi har för mkt grejer igång samtidigt som gubben har värmen på uppe i hans garage så funkar inte spisen, diskmaskinen, all el i köket förutom kökslampan och tvättmaskinen .. Så jag kan m a o inte värma min älskade gröt.. Så får ta den sen när svärfar varit här o hjälpt mig få igång elen (JAG TROR JAG SUGER PÅ ALLT SOM HAR MED EL ATT GÖRA SÅ VÅGAR INTE GE MIG PÅ SKITEN !!) Sen ska jag även idag iväg och simma, efter det möta en som ska köpa alla mina shakes jag har kvar sen jag gick på flytande kost före op. Kan inte äta dem nu pga att jag dels inte kommer kunna äta ngt flytande/soppa på säkert 1-2 år o sen så är det ju endel socker i de där shaksen så jag får säkert som många andra dumpa på skiten. Lika bra o sälja det då till nån som behöver det ^^
Sen ska jag iväg till ett par kompisar o så ska vi ut o gå en sväng medans gubbarna hålls i deras garage :)
Blir o packa mkt i min matsäcksväska idag m a o.

Har äntligen hittat min digitalkamera så snart kommer det bli lite mer bilder på bloggen! :) (måste bara ladda den först)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar