tisdag 29 januari 2013

Morning sunshine!

Idag blev det att upp och hoppa redan vid halv 7 :) Dock så har jag fått ont i halsen så har tagit en extra dos av min astmamedicin (den förvärras vid förkylning), dricker blåbärste med en liten klick honung i nu och har druckit cvitamin också, laddat med halstabletter om det inte ger med sig! I söndags blev det zumba, den var långt ifrån lika kul som i Hjorted! Men lite svett blev jag iaf, men ja.. inte så effektivt då det blev en rätt lång paus mellan varje låt :/
Igår började dagen med sovmorgon och sen kom farmor och hälsade på, drack kaffe och så gick vi en liten promenad på ca 3 km :) Sedan så bar det av på Intersports tjejkväll med Daniella och våra kära mödrar där jag investerade i ett par nya inneskor, har bara haft mina uteskor som jag fått torka av varje gång jag varit på ngt inomhuspass så tänkte att nu var det dax! De skulle kostat 700 kr men behövde bara ge 526 kr eftersom jag blev medlem i Intersport, fick dessutom en goodiebag värd 660 kr! Så det var den mest givande shopping på länge ;) Efter det blev det ett baspass på friskis och svettis så det blev lite motion igår trots allt :)

Min matdag igår såg ut som såhär
Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Lunch : Sallad, fläskfile och lite kantarellsås
Mellanmål : Knäcke m kallrökt lax
Middag : Sallad, fläskfile och lite kantarellsås
Mellanmål : 1 ägg m kaviar
Kvällsmål : Knäcke m kallrökt lax

Nu ska jag snart iväg och simma, ska bara se gårdagens avsnitt av farmen! Sedan i eftermiddag ska jag och Daniella ut och gå en sväng och sen fixa käk tills gubbarna kommer hem :)
Jag hoppas verkligen att detta jävla halsont försvinner inom kort!!


Åh vad jag längtar tills -30 kg till!! Tänk o ha en kropp liknande självaste Beyonce! Inte för att jag nånsin kommer att kunna få det men drömma lite kan man ju göra ;) Och jobba mot något liknande!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar