tisdag 22 januari 2013

Morgonmys

Just nu sitter jag i soffan med världens mysigaste kelfissom ska ligga på mig/datorn o mysa ^^ Tror nästan att Elsa också vill blogga ;) Får nog skaffa en blogg till henne också, undra vad det skulle stå på den haha mest att hon ska jävlas med Gösta tror jag!

Aja iallafall så gick jag upp samtidigt som gubben idag så ska snart äta min gröt till frukost och sedan åka o simma, handla o sen hem igen :) Idag kanske ett par kompisar kommer hit på middag så funderar på att göra köttfärssås eller biffar.. Bild kommer ikväll om vad det blev ;)



Längtar som bara den tills på torsdag när zumban börjar igen! Ska bli så roligt!
Och när jag "växt ur" mina gamla träningskläder är mitt mål att köpa nya ;) Kommer bli roligare att även ha lite större utbud än vad jag haft de senaste åren! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar