måndag 28 januari 2013

Dansa, städa och potatisgratäng

Vi kan ju börja med veckans vikt iallafall :)

Veckans vikt

22 September - 128.6 kg - LCHF och massa träning
4 November - 122.6 kg - FLYT
26 November - 117.3 kg - OPERATION
14 Januari - 105.2 kg
21 Januari - 103.8 kg
28 Januari - 103.5 kg

Tror att det är att jag ätit potatisgratäng både i lördags och lite igår som jag inte gått ner så mkt denna vecka, men det är ju iallafall ett minus :) Men resten av potatisgratängen får gubben äta upp :P Gjorde rätt mycket potatisgratäng i lördags till middag för jag tänkte att karlarna äter ju rätt mkt så det går nog åt, ja visst tjena! En hel form + typ 1/5del av den första formen står i kylen just nu... o då åt vi ändå av det igår också. I die! haha aja vi överlever nog :P Städade ju som en idiot förra veckan så nu är det rent och fint så jag passade på att bjuda hit farmor en sväng idag. Så hon kommer sen på kaffe o så skulle vi ta en promenad om det går i halkan.
Det var sååå roligt att träffa Nathalie och Daniel i helgen! Har saknat Natta som en idiot! Saknar henne nu också redan men ja får överleva ett tag nu haha får bara hoppas att det inte tar lika lång tid nu tills vi ses nästa gång igen :)
Idag ska jag med Daniella på InterSports tjejkväll i Vimmerby, ska bli skitskoj :D Behöver nya gympaskor så jag kan ha ett par ute o ett par inne.

Hoppas ni haft en bra helg för det har jag haft! Dansade rätt mkt på pumpen till Black Jack i lördagskväll och igårkväll blev det zumba så det har varit skitskoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar