tisdag 29 januari 2013

Det sket sig så att säga!

Dagens planering gick i stöpet haha kl 11 när jag står vid frukt- och grönsaksdisken på Maxi ringer de från Fraktkonsult (ringde o frågade dem igår om de var i behov av chaufför och de ville att jag skulle skicka mina kontaktuppgifter så skulle de höra av sig) och undrar om jag kan hoppa in och köra kl 1 upp till Väderstaverken. Och självklart sa jag JA! så bara att hoppa in i bilen, gasa hem och äta lunch o packa matsäck o sen gasa som bara den tillbaka t Västervik och börja jobba :)
Dessutom ringde ett ställe jag har sökt jobb på så jag ska på arbetsintervju på torsdag! Det går bra nu! ;)
Fick iaf 1000 m simmat idag! Alltid ngt :) Imorgon blir det en powerwalk sålänge jag är pigg! På torsdag blir det både simning och dubbelpass zumba!

Dagens måltider har sett ut såhär
Frukost : Havregrynsgröt m skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Mellanmål : 1 ägg
Lunch : 1 kycklingklubba m sallad
Mellanmål : 2 skivor rökt kalkon
Mellanmål : 2 skivor rökt kalkon
"Middag" : 1 ägg, 1/2 knäcke och 1/2 skiva rökt kalkon
Mellanmål : 1.5 skivor rökt kalkon
Kvällsmål : 1 knäcke m ost och gurka


Det blev mkt kalkon haha men det är lite svårt o hinna plocka ihop ngt man kan äta samtidigt som man kör så det var det närmsta och smidigaste jag hade att tillhandahålla med idag :)
Sitter nu och har druckit dagens andra kopp te med honung, har så fruktansvärt ont i halsen och jag försöker göra ALLT för att det ska bli bättre!
Någon som har tips för att mota bort förkylning? :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar