måndag 21 januari 2013

Veckans vikt!

Igår var vi ju hos ett par kompisar hela dagen och käkade mat där o så var vi ute på promenad på 5.8 km :)

Gårdagens mat såg ut såhär :Frukost : Havregrynsgröt med skivad banan, kanel och en skvätt mjölk
Mellanmål : 1/3 dels banan
Lunch : Raggmunk m fläsk och lite sockerfri lingonsylt
Mellanmål : 3 skivor skinka 
Middag : Plankstek - potatismos, baconlindad sparris, tomat, fläskfilé och 3-pepparsås (gubben fick det jag inte orkade ^^ Vilket var en del hehe) 
Efterrätt : Lite varma bär i ugn med mörk choklad på och lite sockerfri glass och en liiiten klick grädde
Mellanmål : Knäckebröd m leverpastej och minikeso

Förutom efterrätten var det en riktigt bra matdag tkr jag :) Kunde dock blivit mer protein på förmiddagen men det är ju en ny dag idag! ;)
Efterrätten var ju som tur var ingen sockerbomb heller så det gick bra med litegrann och det var gott :) Älskar ju bär så det passade perfekt!

Idag så vaknade jag kl 8, tog min medicin och packade min simväska, for in till Västervik och på vägen in åt jag min frukost, ägg och skinkskivor :) När jag kom in insåg jag att simhallen har stängt på måndagar.... Får bli en sväng imorgon istället. Så idag blev det en promenad istället, samma runda och samma sällskap som igår :) Trevligt!
Nu har jag precis ätit lunch och ska snart plocka ihop lite kartonger då jag och min gubbe ÄNTLIGEN ska rensa här idag då det inte blev ngt av det i helgen.... :P Aja idag blir det iallafall av då vi inte har ngt man kan göra istället som är roligare.

Veckans vikt
22 September - 128.6 kg - LCHF och massa träning
4 November - 122.6 kg - FLYT
26 November - 117.3 kg - OPERATION
14 Januari - 105.2 kg
21 Januari 103.8 kg

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad att det går bra för dej!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemkt! :D Det känns riktigt skönt faktiskt :)

      Radera