måndag 19 mars 2012

Såå ofräscht!

Var och besiktade subarun idag och den gick igenom!
Dock va båda pljusen fram trasiga men det var ingenting vi behövde ombesikta för, så nu blir det ut på blocket med den! Eftersom gubben har problem med ryggen/benet så kan han inte köra den och jag har ju min älskade hyundai i30 så jag är inte heller i ngt behov av den.
Iallafall så efter det blev det lite jobb, tvättade bl a sopbilen idag... Min kollega skrapade ur den inuti dessutom EUUUW!!! Jag klarade verkligen inte av att gå in! LUKTAR SÅ ÄCKLIGT!! Men sen fick jag ju de mesta tänkbara på mig sen ändå så de hade ju inte spelat ngn roll. När man tvättar med högtryckstvätt så blir man ju oftast rätt blöt när man är inne i en tvätthall.. Så när jag kom hem hade jag en hinna av gegga som varit i botten på sopbilens komprimator och vatten... Kan ge er lite smaskiga detaljer! ;) Det smakade lite sådär.. söt-sliskigt-ruttet om läpparna sen... Så blev duschen som första destination när jag kom hem! Så nu känner jag mig fräsch och som en helt ny människa!


Här är min pärla förresten, den är LÄTT det bästa köp jag gjort!  Dock är den porrigare nu med 2 blå runda extraljus! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar