torsdag 15 mars 2012

Hej hopp!

Godmorgon! :)
Igår blev det ett sammanlagt kaloriintag på 1325 kalorier. Vilket jag tkr är kanonbra!

Var dessutom på Blomsterlandet i Vvik och införskaffade lite nya växter, wiiie vi är ju snaaaaaaaart klara med sovrummet!! 3 längder golv kvar, sedan lister. SÅ ÄR DET KLART SEN!! Sen slipper vi sova i vardagsrummet! Det går inte fort med renoveringen pga att jag har aldrig lagt golv innan så jag vågar inte ge mig på det själv, karln har lite mer erfarenhet hehe, och ja gubben då har ju problem med ryggen och benet :/ Men nu den senaste veckan har vi kommit en bra bit!

Var ute på en härlig långpromenad i skogen igår! Sååå skönt, får bli det idag med :) Har inte vågat ge mig ut på promenad sen jag blev förkyld eftersom jag haft såna problem med min andning :/ Men nu är jag på g tillbaka! Innan brukade jag ju träna 3 gånger/vecka i 1,5 timme/gång både styrka och kondition + gå ut och gå några gånger i veckan i den mån jag hann. Tyvärr går mitt träningskort ut nu i mitten på mars, väntar med att förnya det tills sen när gubben och jag ska börja träna ihop.
Har inget roligt att skriva om just nu .. Återkommer ikväll, ha de fint solong!

2 kommentarer:

  1. Va bra då tränar du mycket ser jag !!! Men om man går på gi diet och tränar styrka och kondition så mycket borde ju vikten gå nedåt, och märkas på måttbandet. Jag vet om några som ätit som dig och då har dom märkt skillnad direkt.Men men det är väl olika. Vet bara om några som gjort operation och dom har det inte gått bra för. Men lycka till för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag går inte på GI, jag äter "mitt lchf", men jag tror jag äter för mkt grönsaker för att komma ner på så pass lågt kolhydratsintag som behövs för att få en markant viktnedgång. Vill inte bara leva på kött och smör för det mår jag inte bra av, det vet jag av erfarenhet.
      Ang op så blir det ju olika för person till person. Inget man kan garantera på förhand hur det gått. Men om man ser till ALLA som har gjort en gbp-op så är det ju ungefär 5 % som fått jobbiga komplikationer efteråt. Och det är ju inte många med tanke på hur otroligt många som gjort en gbp-op.

      Radera