fredag 16 mars 2012

Härlig fredagskväll!

Har hunnit med en hel del idag!
Har precis kommit ut ur duschen nu och ätit en sallad gjord på:
1/2 kycklingfilé
3 skivor lufttorkad skinka
gurka
tomat paprika
rödlök
1/2 avokado
isbergssallad
ruccola
vitlöksdressing
balsamico

Sjukt gott! :D
Gårdagens kaloriintag: 1641 kalorier.
Dagens kaloriintag HITTILLS: 1356 Kalorier
Dock tänkte jag ta mig en cider ELLER ett glas vin ikväll :) får se men det lär ju skjuta iväg lite hur lr hur.
Ska bort till grannen och umgås lite, de har grillat men min karl hade redan ätit förut när de undra om vi ville komma bort så det får bli grillning någon annan gång för oss! Imorgon kanske ? Mmm med sallad och bea!
Aja det ordnar sig! Har plockat ut den jävla diskmaskinen nu dessutom...
Imorgon ska jag byta jord åt mina små älskade blommor, vi ska dessutom lägga det sista på golvet och dra in en "ny" diskmaskin! KUL ATT LÄSA VA?! ... haha aja jag trivs iaf och det är huvudsaken. 
Ha en trevlig fredag i kvällssolen för det ska vi minsann ha! Ska ha i lite jox i håret nu sen dra på mig lite mascara, kanske ta på mig också... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar