onsdag 14 mars 2012

Onsdagsmorgon

Det gick kanon hos läkaren igår! Wiiiiiiiiiie
JAG FICK EN REMISS TILL KIRURGEN I VÄSTERVIK!!! Såååååååååå lycklig!
Har läst på så mkt som finns på internet typ de senaste veckorna så har nog fått in det mesta i skallen om en gastric bypass.
Blev dessutom beordrad att skriva en matdagbok av min läkare, spännande!
Berättar kalorimängden varje dag här. Känns bäst så för... då håller man igen väldigt mkt när man ändå ska gå ut med det haha
Aja alla funkar vi olika. Nu ska jag snart åka till mina föräldrar sedan drar ja in till Västervik för att köpa blommor. Fy fan efter jag har räknat ihop dagens frukosts kalorimängd så blir det sallad t lunch och middag!!
Hoppas på får en kanondag idag!

5 kommentarer:

  1. Har du verkligen försökt på alla sätt att gå ned i vikt ???? Är du ute och går snabbt några gånger i veckan ??? Så du får upp flåset. Tänk dig noga för innan du går igenom en operation. Du håller väl inte på och fuskar med maten ??

    SvaraRadera
    Svar
    1. tro mig, jag har försökt med ALLT i 10 års tid!!

      Radera
  2. Allt är nog att ta i. Operation är den fega och lata vägen. Du måste ändra ditt beteende om operationen ens ska få ett lyckat resultat, hur har du tänkt att göra det? När du i dagsläget inte klarar av det. hur ska det bli annorlunda bara för att du genomgår en operation?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha att du ens tar dig tid i att orka engagera dig i andra människors liv när du inte ens vågar stå för vem du är och dessutom verkar försöka trycka ner mig? :P Kanske dax att ta tag i din egna livsstil? Ett tips: Get a life! ;) Du har nog för mkt fritid tror jag^^

      Radera
    2. Dessutom borde du umgås med lite fler tjockisar så du får lite annolunda syn på det hela! Men du verkar va för trångsynt för att förstå från andras synvinklar än din egna :)

      Radera