torsdag 14 mars 2013

Full rulle

Det är full rulle nu när man har något att göra på dagarna! :)
Jag trodde faktiskt att det skulle bli skittråkigt att gå på kompetenskartläsningen, visst det är inte världens roligaste. Men som tur är så är vi ett glatt och trevligt gäng så vi har inte tråkigt iaf! Börjar faktiskt tycka det är kul o gå dit! hehe längtar till nästa vecka då jag får veta om jag får sommarjobb där jag sökt (och verkligen hoppas på) eller om jag ska ta det andra som jag vet att jag har. Håll tummar och tår för mig!
Igår blev det ingen promenad då det var världens snöstorm.. VILL HA VÅR NUUUU!!! HATAR SNÖHELVETET!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Dock så är det klarblå himmel och solsken (än sålänge) nu så vi får hoppas dagen blir så för då kan jag ju faktiskt klämma in en promenad idag istället! För tillfället står termometern på -14 grader... Hoppas att solen värmer upp lite mer snart, är inte så sugen på o gå ut o skrapa bilen när det är såhär kallt haha :P Aja hoppas ni får en bra dag! Själv peppar jag för dubbelpasset på zumban som jag ska gå ikväll! Wiiiiiie veckans höjdpunkt! Tycker ni som kan borde dra er till Hjorteds gympasal och dansa lite zumba! Ni kommer INTE ångra er :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar