torsdag 21 mars 2013

Ååååh

Vilken sjukt opositiv människa jag är just nu.. Jag hade börjat få vårkänslor och snödropparna hade börjat komma fram, det var skönt ute och härligt varma vindar där ett tag t o m... OCH SÅ KOMMER DET HÄR SKITEN!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG HATAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!! FY FANS HELVETES JÄVLA SKITSNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!
Kan säga att jag har fan inte gått mer än EN endaste promenad den här veckan för jag är så deprimerad pga det här.. Iof skulle jag ut o gå skulle jag få pulsa fram genom 50-60 cm snö.... Och det är jag inte sugen på kan jag säga för jag har inga termobyxor lr ngt sånt...
Skulle ha simmat igårkväll men det var sånt snöoväder så jag kunde inte ge mig ut med bilen.. Fick bli ett ben-rumpapass här hemma med en dvd istället i 40 min :) Det kändes bra det med iof. Har värsta träningsvärken i röven idag kan jag säga! Idag ska jag väga mig hos dietisten i Vvik på en Inpedansvåg! Ska se hur mkt fett som har förvandlats till muskler m.m :) Det ska bli spännande! Efter det blir det gårdagens simning och sen ett dubbelpass zumba! Nått o se fram emot iaf!
Nu ska jag äta frukost o sen försöka få fram min bil.....
Ha en jävligt bra dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar