söndag 1 april 2012

Spikat!

Vår lördagskväll blev så rolig så vi åkte och slängde skräp vid närmsta återvinningsstation! haha välbehövligt så det kändes bra o göra någon nytta en lördagskväll! ;D DESSUTOM LA VI KLART GOLVET I SOVRUMMET!!
Idag blev det 85-årskalas för min gammelfarmor (min farmors mor) blev smörgåstårta som va sååå god från http://www.marsofiskaren.se/Hem som va såååå god! Första gången jag åt deras smörgåstårta och det som var på var riktigt gott! Speciellt räkorna!!
Har nu tillbringat lite tid med att sätta upp taklister i sovrummet, inte helt klart men en bit på vägen iallafall. Lite krångligt först i början när man inte vet vilket håll man ska såga hörnen åt där de ska gå ihop när det är vinklat.. Nu blir det snart sängen. Imorgon ska jag laga blomkålsmos och falukorv! Mums fillibabba! 
Har räddat några få av mina favorit-vårtecken från snöovädret som kom igår och idag .. :'(

Lite smått deprimerad över snön men som tur är har det inte lagt sig.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar