onsdag 11 april 2012

15 dagar kvar!!

Wiiie idag är det 15 dagar kvar tills jag ska till överläkaren på kirurgmottagningen i Västervik för bedömning om jag får göra en GBP eller inte. Har ett sådant lyckorus!! Dessutom ska jag till min VC för att gå igenom min matdagbok den 17 april så nu kommer nog dagarna gå minsann.
Testade dessutom Lätt-kvarg idag, luktade först på den och insåg att detta kommer jag INTE få ner.. Men har hört att folk brukar ha Fun-light saft i och att det smakar himmelsk då. Så sagt och gjort. Men jag säger bara det, ur MITT perspektiv smakade det då rakt INTE himmelskt.. SKIT smakade det! ALDRIG MER!!! EUUUUW!!! så fick bli en banan o ett äpple t frukost... Har ingen som helst aptit känns det som... :/ Ska dock snart åka och handla lite, ska göra varma mackor ikväll med svampstuvning på! Det ska iof bli gott.. hehe

Förra helgen rullade på, hade lite partaj här hemma i fredags, blev bakfull t söndagen.. Men blåste grönt iaf på lördagsförrmiddagen så va chaufför på kvällen vid 9, då kände jag mig fullt frisk förutom illamåendet haha det gick över på dagen på söndagen! TUR va det för vi va hos mina föräldrar och åt kalkon, såååå gott det var!

Denna helg ser jag fram emot! Ska åka på min lilla söta kusins dop på lördagen i STHLM över dagen :)
Ska bli skoj o komma iväg men ändå inte behöva dra med sig en resväska utan bara finkläderna som man kan byta om till innan dopet. Men mest av allt ser vi ju SJÄLVKLART fram emot att få träffa min kusin, moster o hennes karl!

Jobbade både igår och i måndags, i måndags va jag till Blekinge med ArlaMinior-grejer till en bondgård utanför Karlshamn o igår körde jag lite pall. Idag är det lugna puckar iallafall än sålänge, får se vad som händer resten av "arbetsveckan".
Nu ska jag åka o handla ägg, va dåligt med de och det är ju katastrof om de tar slut! ;) haha byebye!

(uppdaterar senare idag eller i veckan med bilder på sovrummet!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar