fredag 19 april 2013

Påt igen bare

Nu har jag äntligen fått börja jobba lite! Men som det oftast verkar bli så nu när jag väl börjat jobba så känns det som man inte gör ngt annat haha :P Och när jag är arbetslös, ja då är jag verkligen arbetslös o inte får jobba ett skit :P haha men men så är livet..

Dagens middag blev fullkornsris, stekt kassler, tsatsiki på kesella och lite kokt broccoli, mums!
Har haft en platå i 2-3 veckor med vikten men nu verkar det röra lite på sig äntligen iaf, det känns så underbart att man ändå undermedvetet VET att det kommer röra sig mer neråt när jag har platåer, innan så fick man panik vid varje platå.. :/

2 kommentarer:

  1. Du har så himla rätt. Förut var det paniken som satte in och sedan kom tanken: Skit samma det går ju ändå inte och så moffade man i sig som bara den istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en så underbar känsla! :D Kram på dig!

      Radera