torsdag 16 maj 2013

Jag, spela fotboll?? Nee det är jag för tjock för.. Eller? Kanske, kanske.. :)


Veckans vikt
24 september - 128.6 kg - LCHF och maaassa träning - BMI 52.2 - mått runt magen = 157 cm
4 november - 122.6 kg - FLYT började denna dag
26 november - 117.3 Gastric bypass-operation
14 januari - 105.2 kg
21 januari - 103.8 kg
28 januari - 103.5 kg
4 februari - 100.6 kg
11 februari - 100.6 kg
18 februari - 100.6 kg
25 februari - 99.4 kg - BMI 40.3
4 mars - 98.0 kg
11 mars - 97.5 kg BMI 39.6 - Mått runt magen = 127 cm
18 mars - 96.6 kg
6 maj - 91.6 kg

16 maj - 90.9 kg - Iiiiih snart så!! :D Dock kommer det väl bli som vid övergången t under 100 att jag står stilla i ett par veckor .... :P hehe men det bästa är att jag VET att de kommer gå under :) 


Tänkte slänga in lite "före- och undertiden-bilder" :)




- 37.7 kg på dessa bägge som är över och under :) 




I tisdags var jag på min första fotbollsträning på 6-7 år, fy fan jag har sån sjuk träningsvärk idag! O i eftermiddag ska jag köra sopbil (tidningar.... det tyngsta förutom när man kör glas..) och sen fotbollsträning ikväll igen! Jag kommer dö! haha det värsta i tisdags var dock att jag har varit förkyld i 2 veckors tid o inte kunnat träna ett skit o bara fått lägga min energi på o orka jobba... Så detta var det första träningspasset på 2 veckor och DET märktes! Hade fortfarande lite hosta men det gick ändå, vi började med kondition och sedan tränade vi lite på o skjuta på mål sen avslutade vi det hela med match :) Det var skitskoj men jag fick börja som vänster mittfält och det har jag för mig är den "jobbigaste" placeringen så sen fick jag byta till mig en backposition o då var jag ju helt död resten av matchen haha ursh!! Kommer inte va matchklar på länge känner ja!! ;P Men är sjukt stolt över mig själv att jag iallafall klarade av hela träningen och inte gav upp :) Så ikväll är det påt igen bare! ;D Får hoppas tjejerna står ut med att man är skitsämst ett tag... Kan ju iallafall bara bli bättre nu :) 

Hade fint :) Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja lite iaf :) Ser inte riktigt så mkt själv i o m att man ser sig själv i spegeln varje morgon men jag känner enorm skillnad på kläderna iaf :D

      Radera