torsdag 6 mars 2014

Tjohoj!

I'm alive!!
Nästa vecka ska jag på årskontroll efter min gbp-op. Men pga problem med tid både hos mig och kirurgen så blir det nog snarare 1,5 årskontroll ;) hehe
Jag mår sjukt bra, dock hade jag önskat att viktnedgången gått lite fortare :P Men det blir vad man gör det till helt enkelt och jag äter bra, dock känns det som att jag äter lite för fort ibland så jag får i mig lite för mkt mat.. så det måste jag absolut tänka på! 
Jag styrketränar en hel del så jag tror att det har endel att göra med att jag inte gått ner så mycket på sistonde. Under hösten var min enda sysselsättning, jobba, sova, äta... Jobbade skift och vi hade ingen micro i lastbilen jag körde så maten blev inte alltid så bra. DOCK ÅT JAG INTE UTE UNDER HELA DENNA PERIODEN PÅ ARBETET! Och det är jag stolt över ^^ Men ibland kunde jag (istället för å ta med en sallad) ta med en macka m typ stekt ägg lr några extra knäckebröd lr liknande.. och det är ju inte den ultimata lunchen/middagen :/ Men det var ofta pga att jag prioriterade min sömn och den är ju viktig så man inte somnar bakom ratten :) 
Jag har dessutom haft lite problem med ett knä ett tag nu så därav har också mina promenader blivit lidande.. Men det är bra mkt bättre nu så jag är på g ;) Har gått ca 1 mil/promenad ett par gånger i veckan nu de senaste veckorna.

Aja här är lite bildbevis på att jag faktiskt lever ^^

Det känns helt sjukt när man ser det såhär att jag varit sådär stor!!

Men ni får ha en fortsatt trevlig och solig dag! :) Nu ska jag käka frukost sen blir det en pw!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar